کد خبر: ۹۱۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۸
«اولویا کلمن» بازیگر انگایسی برنده اسکار به عنوان نقش خانم هاویشام در سریال جدید «آرزوهای بزرگ» مقابل دوربین می‌رود.

بازیگر اسکاری خانم هاویشام شدبه گزارش خبرداغ ، «اولیویا کلمن» در اقتباس بی‌بی‌سی از رمان کلاسیک «آرزوهای بزرگ» اثر «چارلز دیکنز» در نقش دوشیزه هاویشام ظاهر خواهد شد، سریالی ۶ قسمتی که به زندگی پسری به نام پیپ می‌پردازد.

به گزارش گاردین، در اقتباس سینمایی از این رمان در سال ۱۹۶۴، «ماتریتا هانت» بازیگر نقش دوشیزه هاویشام بود.

«کلمن» ۴۸ ساله که یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم «سوگُلی» و همچنین سه گلدن گلوب و چهار جایزه آکادمی فیلم بریتانیا را در کارنامه دارد، برای فیلم «پدر» (۲۰۲۰) و «دختر گم‌شده» (۲۰۲۱) نیز نامزد دریافت جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن شده است.

همچنین «فیون وایتهد» در نقش پیپ در کنار «اشلی توماس»، «جانی هریس»، «شالوم برون فرانکلین»، «هیلی اسکوایرز»، «اُون مک دانل» و «مت بری» دیگر بازیگران ایم مینی‌سریال هستند.

«استیون نایت» سازنده اضلی این سریال خواهند بود و «لوسی فوربس» به عنوان کارگردان اصلی و «مارک کینسلا» هم تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود.

رمان «آروزهای بزرگ» نخستین بار در سال ۱۸۶۱ منتشر شد و پیش از آن به صورت مجموعه‌ای از فصول به صورت هفتگی عرضه می‌شد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: