کد خبر: ۹۱۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
تعداد بازدید: ۴۰۸
شستا حامی تولید ملی
نوزدهمین جشنواره «تولید ملی، افتخار ملی» در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی میلاد تهران برگزار ، برگزیدگان و برترین‌های رشته‌ها و صنایع مختلف معرفی شدند.

تندیس «تولید ملی، افتخار ملی» به کلرپارس رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، این مراسم با حضور سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن، تجارت، علی‌حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت‌السلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور و مدیران عامل شرکت‌های تولید کننده برگزار شد.
براساس این گزارش علی‌حسین رعیتی فرد؛ معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شرایط سخت تولیدکنندگان در دوران کرونا گفت: در ۲ سال گذشته که کرونا کشور را در نوردید، جامعه کارفرمایی (کار و تولید) جهاد فی‌سبیل‌الله کردند و اجازه ندادند که به‌رغم تحریم‌ها خدشه‌ای به جامعه‌ی کارگری و مردم وارد شود.
حجت‌السلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور نیز با تاکید بر رفع مشکلات کشور با کمک تولیدکنندگان و حمایت قوه قضاییه از آنان، اظهار داشت: نمی‌توان انتظار داشت در کوتاه مدت مسائل را رفع و رجوع کرد اما راه روشن است و با کمک صنعتگران عزم راسخ و تلاش مجدانه آنان، مشکلات سریع‌تر حل خواهد شد
در پایان این مراسم شرکت کلرپارس به‌عنوان یکی از فعالین موفق چرخه تولید کشور انتخاب و جایزه «تولید ملی، افتخار ملی» را از دستان اعضای هیئت مدیره خانه صمت ایران دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: