کد خبر: ۹۱۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۲۸۸
برکناری محمود یزدخواستی از سرپرستی ذوب‌آهن بعد از دیدار با استقلال شائبه‌هایی را ایجاد کرده است.

پشت پرده جدایی سرپرست ذوب‌آهن چه بود؟/بازی با پیکان، آخرین فرصت تارتار؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بعد از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر مسئولان این باشگاه محمود یزدخواستی پیشکسوت باسابقه اصفهانی را از سرپرستی ذوب‌آهن کنار گذاشتند و حالا در آستانه دیدار با پیکان فعلا به طور رسمی سرپرست جدید معرفی نشده و مرتضی هوشنگی که از کارمندان باشگاه است، امور سرپرستی را موقتا دنبال می‌کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که محمود یزدخواستی علاوه بر پیشینه فوتبالی از اقوام مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره کارخانه ذوب‌آهن اصفهان است و در ابتدای فصل هم بنا به همین موضوع به او برای حضور روی نیمکت اعتماد شد.

برکناری یزدخواستی از سرپرستی ذوب‌آهن اما شایعاتی را پیرامون این تیم ایجاد کرده است. در این خصوص گفته می‌شود اختلاف با مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن دلیل اصلی برکناری یزدخواستی بوده است. ظاهرا سرپرست تیم در مصاف با استقلال روی نیمکت مسائل فنی را به سرمربی گوشزد کرده که همین موضوع موجب ناراحتی سرمربی شده و او از باشگاه خواسته یزدخواستی دیگر کنار تیم نباشد.

مدیران باشگاه ذوب‌آهن هم اگرچه از نتایج به دست آمده این تیم تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر راضی نیستند، اما فعلا با درخواست تارتار مبنی بر عدم حضور یزدخواستی در تمرینات و مسابقات موافقت کردند اما به نظر می‌رسد این پایان ماجرا نیست.

از باشگاه ذوب‌آهن شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه به مهدی تارتار بابت نتایج تیم هشدار داده‌اند و حتی گفته می‌شود که اگر ذوب‌آهن مقابل پیکان به برد نرسد، احتمال ایجاد تغییرات روی نیمکت این تیم نیز وجود دارد. موضوعی که

تیم ذوب‌آهن روز جمعه در شرایطی مقابل پیکان قرار می‌گیرد که در 17 مسابقه گذشته تنها 18 امتیاز به دست آورده و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: