کد خبر: ۹۱۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۲۸۷
این تحلیلگر سیاسی افزود: «اگر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها انعطاف و عقلانیت نشان دهند، مسائل باقی مانده را می‌تواند خیلی سریع حل کرد».

محمد مرندی: هنوز اختلافات مهمی در وین حل نشده است«محمد مرندی» تحلیلگر سیاسی حاضر در وین اتریش خبر داد که برخی از موضوعات در مذاکرات وین حل شده اما برخی دیگر همچنان پابرجا هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، وی که با شبکه خبری المیادین مصاحبه می‌کرد، افزود: «هیئت ایرانی امیدوار است که به زودی به توافق برسد اما هنوز اختلافات مهمی باقی مانده است».

مرندی در ادامه گفت: «تا زمانی که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها خواسته‌های ایران و پاینبدی به توافق هسته‌ای را نپذیرند، امکان دستیابی به توافق وجود ندارد و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها باید بپذیرند که ایران برای نقض مجدد توافق هسته‌ای امتیازی به آنها نمی‌دهد».

وی ادامه داد: «از صحبت‌ غربی‌ها درباره رسیدن به 98 درصد از تفاهم‌ها شگفت زده شده‌ایم و تا زمانی که توافق هسته‌ای، تضمین کننده رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی آن نباشد امکان دستیابی به توافق وجود ندارد».

مرندی گفت: «ضرب الاجل‌هایی که آنها درباره آن صحبت می‌کنند را نادیده گرفته و برای ما مهم نیست».

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: