کد خبر: ۹۱۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۳
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه یکشنبه گفت که هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه اوضاع در مسیر درست پیش می‌رود یا آنکه پوتین قصد کاهش تنش را دارد وجود نداشته و دلیلی برای خوش بینی وجود ندارد. وی همچنین گفت: «نمی‌توانیم گزارش‌ها درباره برنامه‌ریزی روسیه برای حمله به اوکراین در روز چهارشنبه آینده را تایید کنیم».

پنتاگون: نمی‌توانیم تایید کنیم روسیه چهارشنبه به اوکراین حمله می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه یکشنبه گفت که هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه اوضاع در مسیر درست پیش می‌رود یا آنکه پوتین قصد کاهش تنش را دارد وجود نداشته و دلیلی برای خوش بینی وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: «معتقدیم که امکان جلوگیری از بروز جنگ در اوکراین وجود دارد و از اقدام همپیمانان اروپایی برای تعامل دیپلماتیک با پوتین استقبال می‌کنیم».

سخنگوی پنتاگون ادامه داد: «نیروهای آمریکایی در اوکراین نخواهند جنگید و ما برخی از نیروهای آمریکایی را برای اطمینان بخشیدن به متحدان خود و جلوگیری از هرگونه حمله احتمالی باز استقرار کرده‌ایم».

وی همچنین گفت: «نمی‌توانیم گزارش‌ها درباره برنامه‌ریزی روسیه برای حمله به اوکراین در روز چهارشنبه آینده را تایید کنیم».

وبگاه آمریکایی «پالتیکو» به نقل از مقام‌های این کشور خبر داد، رئیس‌جمهور آمریکا در صحبت تلفنی با رهبران کشورهای غربی به آنها گفته است که روسیه تا بیست و هفتم بهمن به اوکراین حمله می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: