کد خبر: ۹۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۷
دروازه‌بان نساجی امروز کار سختی مقابل پرسپولیس پیش رو خواهد داشت و باید دید در تقابل با حمله‌وران این تیم چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

حقیقی - پرسپولیس: رویارویی دوباره با تیم مورد علاقه!به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا حقیقی که در پرسپولیس مطرح شد و در ادامه به پیراهن تیم ملی و همچنین حضور در فوتبال اروپا رسید، برخلاف آنچه که دنبال می‌کرد در بازگشت دوباره به فوتبال ایران موفق نشد به پیراهن تیم محبوب خود برسد.

حضور در نساجی و درخشش در جمع مازنی‌ها شاید می‌توانست یک فرصت دوباره نصیب این گلر کند که البته شرایط بار دیگر فراهم نشد و مسیر او به سمت سیرجان و گل گهر رفت. حقیقی اما در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی نتوانست به آنچه که در ذهن داشت دست یابد تا بار دیگر به نساجی بازگردد و اتفاقا به نظر می‌رسد حضور در جمع مازنی‌ها بیشتر به او می‌سازد و یک بار دیگر در همان مسیر قبلی توانسته در بیشتر بازی‌ها با درخشش خود شرایط موفقیت این تیم را فراهم سازد و با واکنش‌های خود خبر از آمادگی‌اش بدهد.

او امروز یک بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت. تیمی که هیچ وقت نتوانسته علاقه اش را به آن پنهان کند و البته هر بار برابر آنها قرار گرفته در تلاش برای اثبات توانایی‌های خود و نمایش بی نقص بوده. باید دید اینبار و در تقابل دوباره با پرسپولیس در مشهد شرایط به چه شکل برایش رقم خواهد خورد و چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: