کد خبر: ۹۱۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۴۹۱
سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش از نظر فنی توانایی تقابل با سپاهان را نداشت.

بفکری: توان مقابله با سپاهان را نداشتیمه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش از نظر فنی توانایی تقابل با سپاهان را نداشت.

محمود فکری در نشست خبری پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: نقطه قوت تیم سپاهان را در بحث آنالیز به بازیکنان گفته بودیم و می‌دانستیم از کناره‌ها حمله می‌کنند و ضربه خودشان را می‌زنند.

او ادامه داد: تغییراتی هم پس از اخراج یک بازیکن دادیم ولی گاهی اوقات توان بالای بازیکنان حریف موجب می‌شود تا تیم مقابل اشتباه کند یا نتواند کاری انجام بدهد. اینکه بازیکنی را به یک سمت ببری یا یک موضوع را بگویی، کافی نیست. باید توان این مسئله را داشته باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: اگر ما ۱۰ نفره هم نبودیم، توان فنی و قدرت تیمی سپاهان از ما بهتر بود. یک سری اشتباهات روی گل خوردن داشتیم که مدافعان ما در زمان ارسال‌ها توپ را دنبال می‌کردند و مواظب حریف نبودند. این ایراد را باید در هفته‌های آینده برطرف کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: