کد خبر: ۹۱۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۳۹۵
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نقدی باشگاه استقلال ۲ هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه ارزش گذاری شده است.

پرسپولیس، ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان، استقلال حدود ۳ هزار میلیارد تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش نهایی باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان و ارزش نقدی باشگاه استقلال ۲ هزار ۷۸۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان دادگستری از اموال این دو باشگاه ارزش گذاری شده است.

حسین قربانزاده می گوید: ۴ دستور اصلی در هیئت واگذاری داده شد، دستور اول در رابطه با واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس بود که ارزش گذاری دو باشگاه در این جلسه تصویب شد.

قرار شده است، در مجامع این دو باشگاه در خصوص افزایش سرمایه از محل صرف سهام و حق تقدم دولت، مصوبه نهایی ارائه شود و بعد دوباره در هیئت واگذاری مطرح شود و پس از آن مردم و هواداران می توانند در خرید سهام این دو باشگاه مشارکت کنند. تا آخر بهمن ۱۴۰۰ و نهایتا هفته اول اسفند این اتفاق خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: