کد خبر: ۹۱۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۱۶
به دنبال درد دل شاعر و نویسنده افغانستانی و درخواست وی برای تمدید ویزای اقامتی در ایران، وزیر کشور به مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی دستور داد که در اسرع وقت این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

دستور وزیر کشور برای تمدید فوری ویزای، نجیب بارور، شاعر افغانستانیبه دنبال درد دل شاعر و نویسنده افغانستانی و درخواست وی برای تمدید ویزای اقامتی در ایران، وزیر کشور به مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی دستور داد که در اسرع وقت این مسئله مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی از مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خواست به فوریت موضوع تمدید ویزای "نجیب بارور" این شاعر جوان افغانستانی را بررسی و نتیجه را اعلام کند.

به دنبال پیامی که این شاعر معاصر افغانستانی در فضای مجازی منتشر کرد، بعضی از اهالی فرهنگ از مسوولان خواستند که مسئله تمدید ویزای بارور را پیگیری و مساعدت کنند تا امکان تمدید اقامت وی فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: