کد خبر: ۹۱۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۶۷۳
سخنگوی صنعت برق با رد شایعه ارزان تر بودن تعرفه های برق در استان قم، گفت: تعرفه برق این استان بر اساس منطقه آب و هوایی آن حساب می شود و هیچ تفاوتی با سایر استان ها ندارد. مصطفی رجبی مشهدی در رابطه با اینکه گفته می شود تعرفه برق استان قم ۷۰ درصد ارزانتر از سایر استان‌ها است، اظهار کرد: این موضوع واقعیت ندارد و در هر استان تعرفه برق با توجه به اقلیم آن تعیین می شود. تعیین تعرفه استان قم نیز مانند سایر استان ها است و تفاوتی با بقیه ندارد.

شرکت برق: ارزان تر بودن برق قم کذب استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی صنعت برق با رد شایعه ارزان تر بودن تعرفه های برق در استان قم، گفت: تعرفه برق این استان بر اساس منطقه آب و هوایی آن حساب می شود و هیچ تفاوتی با سایر استان ها ندارد.

مصطفی رجبی مشهدی در رابطه با اینکه گفته می شود تعرفه برق استان قم ۷۰ درصد ارزانتر از سایر استان‌ها است، اظهار کرد: این موضوع واقعیت ندارد و در هر استان تعرفه برق با توجه به اقلیم آن تعیین می شود. تعیین تعرفه استان قم نیز مانند سایر استان ها است و تفاوتی با بقیه ندارد.

چندی پیش در شبکه های اجتماعی به نقل از یکی از نمایندگان سابق مجلس مطرح شده بود که برق استان قم ۷۰ درصد ارزانتر از سایر استان‌های کشور است.

به گفته این فرد، در سال ۱۳۹۲ با مصوبه هیئت دولت، وزارت نیرو تعرفه برق استان قم را از مناطق گرمسیر ۴ به مناطق گرمسیر ۳ تغییر داد و با این اقدام تعرفه برق استان قم تا ۷۷ درصد کاهش پیدا کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: