بازدید شبانه معاون وزیر کار از شرکت تولید ژلاتین کپسولبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، در این بازدید که در ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه انجام شد، رعیتی فرد معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با جمعی از مدیران وزارت کار و نماینده کارگران در شورای عالی کار، ضمن بررسی روند تولیدات و توسعه شرکت تولید ژلاتین کپسول، از خطوط تولید بازدید و با کارگران دیدار و گفت و گو کرد.

معاون وزیر کار ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران و تولیدکنندگان در جنگ اقتصادی اظهار داشت: برای خودکفایی در حوزه‌های مختلف صنعتی نیاز است که از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

رعیتی فرد در ادامه افزود؛ امیدوارم با اجرای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای توسعه خطوط تولید این شرکت برای تولید سالانه ۹میلیارد پوکه کپسول،  ضمن خودکفایی کشور از واردات این محصول به صادر کننده این محصول به کشورهای منطقه تبدیل شویم.

در این بازدید رمضانی کلمر مدیرعامل شرکت تولید ژلاتین کپسول، ضمن ارائه توضیحاتی عملکرد شرکت و خطوط تولید، حضور مدیران و مسئولین در میان کارگران و تولیدکنندگان را موجب دلگرمی آنان دانست.

شایسته ذکر است شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران به عنوان تنها تولید کننده پوکه کپسول ژلاتینی در کشور، در تلاش است تا با افزایش میزان تولید خود، نیاز شرکت‌های داروسازی به واردات پوکه کپسول ژلاتینی را برطرف نماید.