کد خبر: ۹۱۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۹
هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید در یک بازی سخت مقابل پیکان به برتری رسیده اند.

نیک‌نفس: کیفیت زمین‌ها مناسب نیست / حق نداریم امتیاز از دست بدهیم تا همچنان درصدر جدول بمانیمبه گزارش خبرداغ ، زبیر نیک‌نفس هافبک تیم استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص پیروزی این تیم مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به اینکه چند روز پیش در لیگ برتر مقابل هوادار به میدان رفته بودیم بازی مقابل پیکان بازی سنگینی برای ما بود و پیکان هم برای این بازی خیلی انگیزه داشت اما خدا را شکر در این بازی به برتری رسیدیم.

او ادامه داد: در بازی‌های حذفی برد خیلی مهم است و اینکه بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

نیک‌نفس در خصوص شرایط زمین بازی خاطرنشان کرد: به نظرم برای لیگ برتر ایران بازی در چنین زمین‌هایی خیلی بد است ما هفته قبل مقابل هوادار هم در ورزشگاه انقلاب کرج در یک زمین بی‌کیفیت بازی کردیم شاید باورتان نشود در چنین زمین‌هایی حتی نمی‌توان به توپ ضربه زد.

نیک نفس افزود: برگزاری بازی در چنین زمین‌‌هایی باعث پایین آمدن کیفیت بازی می‌شود و امیدوارم هر چه زودتر برای رفع آن تمهیداتی اندیشیده شود.

او در خصوص دو برد استقلال بعد از وقفه‌ای که برای این تیم به وجود آمده بود خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی داشت اما آن اتفاقات بیماری کرونا باعث شد کمی از شرایط دور شویم و توانستیم با تلاش در این دو بازی عقب افتاده‌مان به برتری برسیم و امیدوارم در همین شرایط خوب‌مان باقی بمانیم.

زبیر نیک‌نفس در خصوص دیدار هفته آینده مقابل ذوب آهن در لیگ برتر گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است ما باید در دیدارهای خانگی‌مان به پیروزی برسیم و حق نداریم امتیاز از دست بدهیم تا همچنان در صدر جدول باقی بمانیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: