کد خبر: ۹۱۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۲
باشگاه پرسپولیس برای جذب گل‌محمدی باید ۹ میلیارد به پدیده بدهد!

گل‌محمدی ۹ میلیارد برای پرسپولیس آب می‌خورد!به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای ورزش تورنتو : باشگاه پرسپولیس برای جذب گل‌محمدی باید ۹ میلیارد به پدیده بدهد!

مصطفی لشگری مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت بیرانوند و پرداخت طلب او گفت: با بیرانوند برای پرداخت طلبش در ۳ قسط به توافق رسیدیم و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز می شود.

او همچنین در خصوص احتمال حضور رامین رضاییان در این تیم گفت: رامین رضاییان مدنظر گل محمدی است و اگر رضایت نامه خود را از الدحیل بگیرد پرسپولیسی می شود.

لشگری در پایانی درباره مشکلاتی که پرسپولیس با پدیده بر سرپرداخت فسخ قرارداد گل محمدی پیش آمده گفت: طی توافق بین درویش و حمیداوی بخشی از طلب پدیده تا پایان هفته پرداخت می شود.مبلغ رضایتنامه گل محمدی از شهر خودرو با جرایم ۱۶ میلیارد است که با حمیداوی روی مبلغ ۹ میلیارد تومان توافق کردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: