کد خبر: ۹۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۱۸۷
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سعید تشکری نویسنده و هنرمند برجستۀ خراسانی را تسلیت گفت.

قالیباف: آثار ارزشمند مرحوم سعید تشکری در گنجینۀ فرهنگ کشور به یادگار باقی خواهد ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت سعید تشکری نویسنده و هنرمند برجستۀ خراسانی را تسلیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنا لله‌ و‌ إنا إلیه راجعون

درگذشت نویسندۀ توانا، منتقد، نمایشنامه‌نویس، فیلم‌ساز و پژوهشگر برجستۀ خراسانی مرحوم سعید تشکری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان به‌عنوان یکی از فعالان نام‌آشنا و متعهد در حوزۀ اندیشه، ادبیات و هنر انقلابی، دینی و شعائر رضوی، دغدغه‌مند ارزش‌های نظام بود و در طول سال‌های عمر خویش با تلاش بی‌وقفه در نگارش تألیفات، مقالات و نقد ادبی و خلق آثار هنری یادگارهای متعددی از خویش برجای گذاشته که بدون شک در گنجینۀ فرهنگ کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به اهالی فرهنگ‌ و فرهیختگان کشور به‌ویژه مردم‌ شریف خراسان، دوستان و خانوادۀ ارجمند آن مرحوم، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی».

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: