کد خبر: ۹۱۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۱۹۹
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که درباره اشتغال جانبازان و آزادگان بود مخالفت کردند.

مخالفت مجلس با اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح اصلاح تبصره(1) قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه 18 بهمن) مجلس شورای اسلامی قرار داشت. 

بعد از بحث و بررسی نمایندگان موافق و مخالفت اصلاح این قانون، مجلس با این اصلاحیه مخالفت کرد. 

از 197 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس، 73 نماینده با اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان موافق بوده و 103 نماینده مخالف بودند ضمن اینکه 5 نماینده هم رای ممتنع دادند. 

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در صحن مجلس درباره طرح اصلاح قانون بکارگیری بازنشستگان گفت: بر اساس این طرح بازنشستگان به جای جانبازان بالای ۵۰ درصد، جانبازان ۲۵ درصد و رزمندگان و آزادگان دارای دو سال و بیشتر سابقه حضور داوطلبانه در جبهه یا اسارت و همچنین همسر و فرزندان شهدا و همسر و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد از شمول قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مستثنا می شوند.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: