کد خبر: ۹۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۴
باشگاه پرسپولیس ابتلای احسان پهلوان به ویروس کرونا را تایید کرد.

احسان پهلوان و ابتلا به کرونا در آستانه سوپرجامبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: در حالی که پرسپولیس فردا برای انجام بازی سوپرجام به مصاف فولاد خواهد رفت، این باشگاه اعلام کرد که احسان پهلوان به ویروس کرونا مبتلا شده است.

او به دلیل تست مثبت کرونا در قرنطینه خانگی حضور داشت و حداقل بازی با فولاد را از دست خواهد داد و باید دید پس از آن چه خواهد شد.

دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس در این خصوص گفت: با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پزشکی که به تیم داده شده است تا کوچکترین علایم شبیه به سرماخوردگی و آلرژی را هم اطلاع بدهند؛ احسان پهلوان دو روز پیش در تماسی از منزل اعلام کرد، علائم مشکوکی دارد. بلافاصله برای اعزام جهت تست، هماهنگی به عمل آمد و طبعا بازیکن در قرنطینه خانگی قرار گرفت و از حضور در محل تمرین منع شد.

وی افزود: جواب این تست مثبت بود و به این ترتیب قرنطینه خانگی ادامه دارد. همچنین نظارت و مراقبت‌های پزشکی طبق پروتکل در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: