کد خبر: ۹۱۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۵۲۹
عطاالله خسروانی به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس منصوب شد. در این راستا خبرورزشی یک گزارشی تهیه کرده است. بخوانید.

دوست نزدیک آجرلو در پرسپولیس پست گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: بنابر اعلام رسانه های مختلف، عطاالله خسروانی به عنوان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

نکته جالب در خصوص این فرد این است که او ارتباط نزدیکی با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال دارد و در زمان حضور آجورلو در باشگاه تراکتور، خسروانی در کنار آجورلو مشغول به فعالیت بود. بعد از اینکه سردار باران چشمه اعلام کرد، آجورلو او را تشویق به حضور در پرسپولیس کرد ولی او این مسئولیت را نپذیرفت، حالا حضور یکی از افراد نزدیک به مدیرعامل استقلال در باشگاه پرسپولیس، شائبه‌های زیادی را به وجود آورده و موجب اعتراض هواداران پرسپولیس شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صحت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
0
0
خسروانی برود همون کیسه. مانیاز نداریم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: