کد خبر: ۹۱۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۶
جواد نکونام در نظر دارد تا از بازیکنان جدید فولاد در بازی با پرسپولیس استفاده کند.

حضور بازیکنان جدید فولاد در بازی سوپر جام برابر پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فولاد خوزستان فردا در چارچوب رقابت سوپر جام فوتبال ایران باید از ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان برابر پرسپولیس تهران به میدان برود.

 فولاد خوزستان برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دنبال جذب بازیکن است از همین رو جواد نکونام برای حضور هر چه بهتر این تیم به دنبال تقویت فولادی هاست از همین رو این تیم حضور فعالی در نقل و انتقالات داشته است

فولادی ها تاکنون موفق شدند شهاب گردان از ذوب آهن اصفهان، محمدرضا خلعتبری از سپاهان اصفهان، علیرضا کوشکی از پیکان تهران و عارف آغاسی و آرش رضاوند را از استقلال تهران به خدمت بگیرند.

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری بازی این تیم با پرسپولیس در سوپر جام اعلام کرد که به طور حتم از خرید های خود در این بازی استفاده خواهد کرد. سرمربی فولاد در این خصوص اعلام کرد: ما بعد از 2 سال که نتوانستیم یار بگیریم چند نفر را جذب کردیم. نفراتی هم که جذب کردیم همگی با کیفیت هستن، ما بهترین بازیکنان را داریم و در کنار نفراتی که جدید اضافه شده‌اند امیدوارم بهترین استفاده را از آنها ببریم.در مورد استفاده از بازیکنان جدید هم باید بگویم از این نفرات قطعا استفاده می‌کنم چون آنها جذب شدند که برای تیم ما بازی کنند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: