کد خبر: ۹۱۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۵۲
نایب رئیس مجلس گفت: در سال 1361 حدود 45 دلار برای خرید وسایل حفاظتی و تأسیسات جزیره خارک هزینه شده اما سندی در این باره وجود ندارد.

سندی درباره خرید تجهیزات حفاظتی جزیره خارک وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد کلیات لایحه «قطعی کردن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک» در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 بهمن) مجلس قرار داشت. 

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات این لایحه به اصول قانون اساسی اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون اساسی بودجه یک سال تعریف می‌شود لذا پرداختن به بودجه سال 1361 و دادن اجازه برای قطعی کردن هزینه‌ای که هیچ صورتحسابی از آن یا اسنادی باقی نمانده جای تأمل دارد.

وی افزود:‌در سال 1361 حدود 45 دلار برای خرید وسایل حفاظتی و تأسیسات جزیره خارک هزینه شده است؛ آیا می‌توان بدون LC یا قراردادی چنین هزینه‌ای صورت گرفته باشد. 

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: علاوه بر این هیأتی که در لایحه به آن اشاره شده می‌تواند بدون قانون موضوع را بررسی کند و منعی برای آن وجود ندارد بنابراین هیأت باید مسئله را بررسی و نتیجه گزارش را به مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: