کد خبر: ۹۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۶
نماینده رودبار در مجلس گفت: خرید تجهیزات حفاظتی برای جزیره خارک مربوط به 39 سال پیش است، زمانی که در آن منطقه بمباران بود و تأسیسات نفتی تحت حمله دشمنان قرار می‌گرفت.

خرید تجهیزات حفاظتی برای جزیره خارک مربوط به 39 سال پیش استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه « قطعی کردن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک» در دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه 17 بهمن) مجلس قرار داشت. 

مهرداد گودرزوندچگینی نماینده مردم رودبار در مجلس در موافقت با کلیات لایحه هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک گفت: این لایحه روشن و شفاف است و با دقت در آن آمده که هیأتی متشکل از دیوان محاسبات، وزارتخانه‌های اقتصاد، نفت و دفاع موضوع را باید بررسی کنند.

وی افزود: این مسئله مربوط به 39 سال پیش است، زمانی که در آن منطقه بمباران بود و تأسیسات نفتی تحت حمله دشمنان قرار می‌گرفت لذا این هیأت می‌تواند موضوع را بررسی کند و بر اساس نتیجه کار هزینه قطعی شود.

نماینده رودبار در مجلس تصریح کرد: مجلس مجری است و باید نسبت به قطعی نمودن این هزینه ورود پیدا کند.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: