کد خبر: ۹۱۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۳
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد از چگونگی واگذاری سهام یک فروشگاه زنجیره‌ای گفت: نباید سرمایه های ملی را با نحوه پرابهام واگذاری‌‌ها از بین ببریم و نهادهای نظارتی باید بر واگذاری‌های اشراف داشته باشند.

انتقاد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از نحوه واگذاری سهام یک فروشگاه زنجیره‌ایبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به ضرورت رسیدگی دقیق و کارشناسی به نحوه واگذاری سهام یک فروشگاه زنجیره‌ای اظهار داشت: از یک مقام مسوول در سازمان بازرسی شنیده ام، فردی که سهام این فروشگاه زنجیره‌ای را خریده و عملا فروشگاه به او واگذار شده است، برای پرداخت بخشی از اقساط، همان پول شعب مختلف فروشگاه را جمع آوری و بدهی خود را از این محل تامین کرده است.

وی اضافه کرد: آن مقام مسوول در سازمان بازرسی همچنین افزود که خریدار سهام این فروشگاه زنجیره‌ای، پول لازم را برای این کار نداشت و تنها در بازار، غرفه ای با چند نیرو داشته است.

نماینده رباط کریم در مجلس تاکید کرد: با این توصیفات، اگر وضعیت واگذاری سهام ارزشمند این فروشگاه زنجیره‌ای که باید در راستای آسایش و رفاه مردم کشورمان باشد این گونه پیش رفته، کار بسیار خطایی انجام شده و قطعا درست نیست که سرمایه های ملی و عمومی را اینگونه هدر دهیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: