کد خبر: ۹۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
احمدرضا براتی عضو مستقل هیات رئیسه فدراسیون فوتبال علیه مشاور جنجالی فدراسیون توییت کرد.

نظر تند یک عضو فدراسیون علیه مشاور عزیزی خادمبه گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: احمدرضا براتی عضو حقوقدان هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از این به غلامرضا رفیعی هشدار داده بود در مسائلی که به او مربوط نیست دخالت نکند، به رفتار عجیب این مشاور در قبال نماینده مجلس واکنش نشان داد.

 پس از آنکه غلامرضا رفیعی بدون سند و مدرک ادعا کرد فیفا در جواب نامه فدراسیون فوتبال تبریک گفته و تشکر کرده احسان قاضی زاده هاشمی با رد ادعای غلامرضا رفیعی اعلام کرد فیفا از فدراسیون فوتبال مصوبه مجلس را خواسته و از فدراسیون فوتبال خواست از ارائه گزارش دروغین به نهادهای بین المللی خودداری کند.

در پی این هشدار، غلامرضا رفیعی واکنش تند و زننده ای به مجلس شورای اسلامی داشت و همین رفتار او باعث شد احمدرضا براتی عضو حقوقدان فدراسیون فوتبال که یکی از اعضای مستقل هیات رئیسه است و طی این مدت نشان داده با جریان فاسد رخنه کرده به فوتبال نشست و برخاست ندارد و مخالف این جریان ناسالم است، در توییتی روشنگری کرد و نوشت؛ آنچه مشاور شهاب عزیزی خادم می‌گوید لزوماً نظر تمامی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیست. اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به شدت با رفتارهای شائبه برانگیز رئیس فدراسیون و مشاورش مخالفت دارند اما فعلا ترجیح می دهند علیه او وارد موضع گیری مستقیم نشوند.

توییت تند یک عضو فدراسیون علیه مشاور عزیزی خادم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: