کد خبر: ۹۱۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۳۵۲
صالح حردانی امروز (شنبه) در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت رسمی با آبی‌پوشان تهرانی قرارداد همکاری امضا کرد. قرارداد حردانی با استقلال دو فصل و نیم است و این بازیکن از فردا در تمرین تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» شرکت خواهد کرد.

حردانی رسما با قراردادی به مدت ۲ سال و نیم به استقلال پیوستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: صالح حردانی با عقد قراردادی به مدت ۲ سال‌ونیم استقلالی شد و از فردا در تمرین این تیم شرکت خواهد کرد.

 صالح حردانی امروز (شنبه) در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه استقلال به صورت رسمی با آبی‌پوشان تهرانی قرارداد همکاری امضا کرد.

مدیران دو باشگاه استقلال و فولاد خوزستان در روزهای گذشته مذاکرات فشرده‌ای با یکدیگر داشته و در نهایت قرار بر این شد با انتقال آرش رضاوند و عارف آقاسی به فولاد، بازیکن ملی‌پوش فولاد خوزستان استقلالی شود.

قرارداد حردانی با استقلال دو فصل و نیم است و این بازیکن از فردا در تمرین تیم تحت هدایت «فرهاد مجیدی» شرکت خواهد کرد.

روز گذشته نیز رضاوند و آقاسی در اردوی فولاد خوزستان حاضر شده و تمرینات خود را با این تیم آغاز کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: