کد خبر: ۹۰۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۹
عضو کمیسیون تلفیق بودجه از مصوبه این کمیسیون برای تخصیص 25 درصد از درآمد واردات خودرو به توسعه شبکه ریلی کشور خبر داد.

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای توسعه شبکه ریلی کشوربه گزارش خبرداغ، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند تا 25 درصد از درآمد حاصل از واردات خودرو به توسعه شبکه ریلی کشور اختصاص یابد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: این 25 درصد درآمد که مبلغی معادل 15 هزار میلیارد تومان خواهد بود علاوه بر توسعه خطوط ریلی اعم از قطار عادی و برقی و سریع‌السیر و قطار شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در خطوط ریلی و بخش راه‌سازی با اولویت مناطق محروم و روستایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده‌ها و توسعه فرهنگ حمل و نقل و ارتقاء مدیریت عبور و مرور ناوگان حمل و نقل تخصیص خواهد یافت. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق سازمان ملی مسکن مکلف است تا سقف 20 درصد از زمین‌ها، املاک در اختیار خود در حریم و محدوده هر یک از شهرها را با تایید وزیر به شرکت بازآفرینی واگذار نماید تا بر اساس قوانین موجود از جمله از طریق تهاتر با شهرداری‌ها نسبت به بازآفرینی بافت‌های فرسوده و حاشیه‌های شهر اقدام کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: