کد خبر: ۹۰۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۳۶۹
دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس از مخالفت این فراکسیون با ادغان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر خبر داد و گفت: حمایت از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند استقلال و ارتقا است نه ادغام در بخش‌های دیگر.

مخالفت فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهید در سازمان‌های دیگربه گزارش خبرداغ ، علی حدادی دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: مجموعه امور ایثارگران که شامل بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود زیر نظر مقام معظم رهبری است و نباید برخی افراد طرحی را برای ادغام این مجموعه در سایر سازمان‌ها  تدوین کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان ویژه است و ما نسبت به این موضوع حساس هستیم و معتقدیم موضوع ایثارگران، بنیاد شهید و خانواده شهدا و جانبازان بایستی در مجموعه‌ای مستقل پیگیری شود.

وی افزود: طرح مباحثی برای ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر نبایستی قبل از بررسی در بخش‌های مختلف به صورت عمومی انتشار پیدا کند. 

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع طرحی که یکی از نمایندگان در خصوص ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر مطرح کرده را در فراکسیون ایثار و شهادت مجلس بررسی کردیم و این فراکسیون به صورت شفاف و علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بحث ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر در حالی مطرح می‌شود که امام خمینی(ره) فرموده‌اند که چشم و چراغ این مملکت خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

حدادی گفت: جایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید حفظ شود هرچند که ارتقا آن را می‌پذیریم ولی ادغام در سایر مجموعه‌ها به هیچ‌وجه پسندیده و شایسته نیست.

وی تصریح کرد: اگر موضوعی از سوی فردی مطرح شده به خودش ربط دارد ولی فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهد و امور ایثارگران در سایر سازمان‌ها مخالف است چرا که معتقد است این کار مانع حفظ استقلال این بنیاد است.

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس گفت: حمایت از بنیاد شهید باید بیشتر شده و به دنبال تقویت امور ایثارگران در کشور باشیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
0
نمایندگان منطقه بهارستان جاده تهران ساوه در خانه ملت چه غلطی می کنند در مورد مشکلات مردم و بازنشستگان تامین اجتماعی و عملکرد و رفتار مسئولین بی ادب بانک ها این منطقه هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار اختیار کرده اند و فقط در موقع انتخابات به مردم رشوه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: