کد خبر: ۹۰۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۶۲
برند مطرح پوشاک ورزشی همکاری خود را با ملی پوش انگلیسی قطع کرده است.

توقف فروش پیراهن‌ ستاره جنجالی منچستریونایتدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، منچستریونایتد فروش آنلاین پیراهن میسون گرینوود را متوقف کرده و نایک روابط کاری خود را با این مهاجم پس از «اتهامات نگران‌کننده» که علیه این ملی‌پوش انگلیسی مطرح شده، تعلیق کرده است.

این بازیکن 20 ساله روز یکشنبه، 30 ژانویه، پس از انتشار تصاویر و صداهای ضبط شده از سوی نامزدش در شبکه‌های اجتماعی، توسط یونایتد تعلیق شد. پلیس منچستر همچنین تایید کرده که یک مرد 20 ساله به ظن تجاوز و خشونت دستگیر شده است.

پیراهن گرین وود به دنبال این اتهامات از فروشگاه اینترنتی باشگاه حذف شد. مشتریان در حال حاضر نمی توانند نام این بازیکن 20 ساله را به عنوان گزینه ای برای پشت محصولات انتخاب کنند و او دیگر در لیست بازیکنان فروشگاه آنلاین رسمی باشگاه دیده نمی شود.

جستجوی نام او در صفحه رسمی باشگاه، پیام "جستجوی شما برای میسون گرینوود با هیچ محصولی مطابقت نداشت" را نمایش می‌دهد.

سخنگوی برنده نایک به رویترز گفت: "ما رابطه خود را با میسون گرینوود به حالت تعلیق درآورده ایم. ما عمیقاً از اتهامات نگران‌کننده نگران هستیم و به نظارت دقیق اوضاع ادامه خواهیم داد."

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: