کد خبر: ۹۰۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۳۷
دکتر صادق زیباکلام، دیروز با شرکت در کلاب هاوس مربوط به نقش فرح دیبا و دربار پهلوی در انقلاب اسلامی سال 1357 ضمن ستایش از همسر شاه معدوم، وی را زنی باشخصیت، باصداقت و باوقار دانست.

انتقاد از زیباکلام/ برگزاری جشن با آن همه کارهای خلاف اخلاق را از یاد برده اید؟به گزارش خبرداغ به نقل از جمهوری اسلامی : دکتر صادق زیباکلام، دیروز با شرکت در کلاب هاوس مربوط به نقش فرح دیبا و دربار پهلوی در انقلاب اسلامی سال 1357 ضمن ستایش از همسر شاه معدوم، وی را زنی باشخصیت، باصداقت و باوقار دانست.

وی گفت «فرح پهلوی یک خانم متجدد و روشنفکر بود، اشکالاتی را می‌دید و می‌خواست کارهائی در جهت پیشرفت و توسعه فرهنگی بکند ولی زورشان به ساواک و اعلیحضرت نمی‌رسید.»

گویا آقای زیباکلام، برگزاری جشن هنر شیراز توسط فرح پهلوی را با آنهمه فضاحت و اعمال خلاف اخلاق از یاد برده و یا مصلحت ندانسته آن را بخشی از کارنامه سراسر آلوده فرح دیبا بداند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: