کد خبر: ۹۰۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۶۶۱
به نظر می‌رسد باز هم قرار است پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی مسیر مشترکی را با هم ادامه دهند.

علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس ماندنی شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری: آخرین پست مدافع سرخ ها نشان از آن دارد که او به ماندن در پرسپولیس امیدوار شده است.

علیرضا ابراهیمی یکی از نفراتی بود که از ماه ها قبل عنوان شد در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفته و در نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس را ترک خواهد کرد. اما استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس و برگزاری تمرینات پرسپولیس در شرایطی کاملا غیرعادی باعث شد پروسه انتقال علیرضا ابراهیمی به تیم های دیگر به شکل قرضی منتفی تلقی شود و عجیب این که یحیی هنوز به شکل رسمی لیست نفرات مازاد خود را ارائه نکرده است.

همین موضوع باعث شد علیرضا ابراهیمی با انتشار تصویری با پیراهن پرسپولیس در اینستاگرام گمان ها را به سمت و سوی ماندنی شدن خود در جمع سرخپوشان پایتخت پیش ببرد.

حالا باید منتظر بود و دید سرانجام پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی چه می شود.

گفتنی است علیرضا ابراهیمی از لیست دو بازی آخر پرسپولیس مقابل فولاد و ذوب آهن خط خورده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: