کد خبر: ۹۰۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
تعداد بازدید: ۲۰۲
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می گوید کسب صدرنشینی و حفظ روند پیروزی تیم برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

بقلی‌زاده: شک نکنید یک درصد هم کم نمی‌گذاریمه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، علی قلی زاده وینگر سرعتی و تکنیکی تیم ملی در نشست خبری همراه با اسکوچیچ شرکت کرده بود. او در مورد دیدار روز آینده تیم ملی برابر امارات اینطور حرف هایش را آغاز کرد: قطعا بازی سختی داریم. درست است که صعودمان به جام جهانی قطعی شده است، ولی تمام تلاشمان را در این بازی می کنیم و مطمئنا با تمام قوا جلو می رویم و می دانیم که یک بازی سخت و فیزیکی خواهد بود. امیدوارم در این بازی نیز سه امتیاز را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.

او سپس در واکنش به اینکه آیا بازیکنان در بازی روز آینده مقابل امارات با تمام توان بازی خواهند کرد، اضافه کرد: صد در صد در این بازی با تمام قوا می رویم. فکر می کنم همه بازیکنان این کیفیت را دارند. پس مهم نیست چه کسی بازی می کند و چه کسی بازی نمی کند. هر کسی به تیم ملی می آید، حتما کیفیتش را نشان داده و توانایی دارد. هر کسی هم که بازی کند بهترین بازی خود را انجام خواهد داد. با تمام وجومان بازی می کنیم و شک نکنید یک درصد هم کم نمی گذاریم. چون واقعا دوست داریم تمام بازی ها را ببریم و امتیازات کامل را بگیریم و صدرنشین به جام جهانی برویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: