کد خبر: ۹۰۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق ایران بیان کرد: اگر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و صنایع مناطق آزاد به تمام کشورها معرفی شود، صنعت گردشگری با رشد به‌سزایی رو به رو خواهد شد.

معرفی ظرفیت‌ها و صنایع مناطق آزاد ایران به جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اکبر عبدالملکی رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: اتاق ایران به عنوان بزرگ‌ترین پارلمان بخش خصوصی کشور، 18 کمیسیون تخصصی دارد که یکی از آنها، کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته است که هر کدام از آن‌ها بسیار توانمند هستند.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد کیش، با ایجاد کمیته و یا دبیرخانه مشترک با اتاق ایران، بخش خصوصی و مناطق آزاد، می‌توان در خصوص برنامه‌های مناطق آزاد بحث و گفتگو کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق ایران بیان کرد: اگر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و صنایع مناطق آزاد به تمام کشورها معرفی شود، صنعت گردشگری با رشد به‌سزایی روبه‌رو خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: