کد خبر: ۹۰۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
مزایده عمومی خودرو‌های کارکرده سایپا از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می‌شود.

سایپا زمان مزایده خودرو‌های کارکرده را اعلام کردبه گزارش خبرداغ به نقل از سايپانيوز: مزایده عمومی خودرو‌های کارکرده سایپا از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه به صورت شبانه روزی و آنلاین در پورتال رسمی این گروه خودروسازی برگزار می‌شود.

گروه خودروسازي سايپا 226 خودرو کارکرده خود را به صورت مزایده عمومی به فروش می رساند و هموطنان مي توانند از طريق آدرس اینترنتی https://auc.saipacorp.com فرايند ثبت نام را آغاز و در روزهاي 12 تا 16 بهمن ماه رسما با پرداخت ودیعه و پذیرش شرایط مزایده نسبت به اعلام رقم پيشنهادي براي خريد این خودروها اقدام کنند.

گروه خودروسازی سایپا در راستاي تسهيل امور این مزایده، امکان رویت تصاویر خودروها در پرتال و همچنین بازديد حضوري را در آدرس كيلومتر 15 جاده مخصوص، خيابان 52، روبروي اداره تحويل سايپا، پاركينگ شيرازي (از ساعت 8 تا 15) فراهم کرده است.

ثبت نام كنندگان با پرداخت وديعه 4 ميليون تومان، مي توانند در فرآيند مزايده قرار گیرند.

براساس روال مزایده، بالاترین مبلغ پیشنهادی به صورت مکانیزه به عنوان برنده مزایده انتخاب و نتایج ۲ ساعت بعد از پایان به صورت خودکار اعلام خواهد شد.

گفتنی است تمام فرآيند این مزایده به صورت اينترنتي انجام مي شود تا ضمن تسهيل امور، روندی سريع، شفاف و مشخص، امکان مشارکت بیشتر هموطنان در سراسر کشور وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: