کد خبر: ۹۰۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۱۹۰
کریم باقری در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی و اینکه برای اولین بار فرصت حضور در دور دوم مسابقات را داریم گفت: تیم خوبی داریم و شرایط خیلی خوب است چرا که بازیکنان با تجربه زیادی در این مجموعه هستند و لژیونرهای زیاد به تیم کمک می‌کند و مسلماً همه چیز به این مسائل ختم نمی‌شود و نیاز به برنامه ریزی درست و بازی‌های تدارکاتی خوب داریم و لازم داریم که با یک سازوکار مناسب بازی‌های خوبی از خودش به نمایش بگذارد به شرطی که همه‌اش حرف و حدیث نباشد و این مسائلی که گفته می‌شود حداقل نصفش انجام شود و فکر می‌کنم این تیم شایستگی حضور در مرحله بعد بازی‌ها را دارد و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

کریم باقری: تیم ملی خوبی داریم ولی خوب بودن برای موفقیت کافی نیست/ هدف همه اعضای تیم ملی خوشحال کردن مردم استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: کریم باقری در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی و اینکه برای اولین بار فرصت حضور در دور دوم مسابقات را داریم گفت: تیم خوبی داریم و شرایط خیلی خوب است چرا که بازیکنان با تجربه زیادی در این مجموعه هستند و لژیونرهای زیاد به تیم کمک می‌کند و مسلماً همه چیز به این مسائل ختم نمی‌شود و نیاز به برنامه ریزی درست و بازی‌های تدارکاتی خوب داریم و لازم داریم که با یک سازوکار مناسب بازی‌های خوبی از خودش به نمایش بگذارد به شرطی که همه‌اش حرف و حدیث نباشد و این مسائلی که گفته می‌شود حداقل نصفش انجام شود و فکر می‌کنم این تیم شایستگی حضور در مرحله بعد بازی‌ها را دارد و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه همیشه اعتقاد داشته هدف ملی پوشان خوشحال کردن مردم است، گفت: همیشه همین است و صدر صد عقیده‌ام این است. زمان بازی این حرف را می‌زدم و الان هم که عضو کادرفنی هستم و کنار تیم ملی هستم می‌گویم همیشه باید برای مردم کار کنیم و به آنها احترام بگذاریم و در کنار تلاش سعی کنیم مردم را خوشحال کنیم. فوتبال بدون مردم و تماشاگرانش هیچ لذت و ارزشی ندارد و همیشه این مردم هستند که واقعاً فوتبال را با تشویق‌هایشان زیبا می‌کنند و ما هم باید تلاشمان برای شادی مردم باشد و همیشه دنبال تیم ملی و ورزش و فوتبال هستند و از تیم ملی‌شان انتظار دارند همیشه خوب ظاهر شوند و تمام تلاش ما هم خوشحالی مردم است و امیدوارم در آینده هم در این کار موفق باشیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: