کد خبر: ۹۰۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۵
سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره روند مذاکرات وین گفت: مذاکره‌کنندگان ارشد برای تنفسی به پایتخت‌ها بازگشته بودند. تمرکز جلسات بر روی چهار متن اصلی بود و در این مدت جلسات کارشناسی قطع نبود.

خطیب‌زاده: آنچه در مذاکرات وین باقی مانده، موضوعات کلیدی است که تصمیمات خاص سیاسی را می‌طلبد / بسیاری از جداول آماده است / تمرکز جلسات بر روی ۴ متن اصلی بود / بخشی از پرانتز‌ها پاکسازی شده / توافقات درباره ایده‌ها تا حدود زیادی انجام شده؛ در حال تبدیل به کلمات هستندسخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره روند مذاکرات وین گفت: مذاکره‌کنندگان ارشد برای تنفسی به پایتخت‌ها بازگشته بودند. تمرکز جلسات بر روی چهار متن اصلی بود و در این مدت جلسات کارشناسی قطع نبود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، سعید خطیب زاده افزود: بسیاری از جداول آماده شده و ستون‌های این جداول نیز آماده هستند. بخشی از پرانتزها پاکسازی شدند و توافقات درباره ایده‌ها تا حدود زیادی انجام شده و در حال تبدیل به کلمات هستند.

او ادامه داد: آنچه باقی مانده، موضوعات کلیدی است که تصمیمات خاص سیاسی را می‌طلبد و واشنگتن باید تصمیمات خود را درباره مسائل باقیمانده اعلام کند. اگر این اتفاقات بیفتد با سرعت خوبی در حال رسیدن به توافق پایدار خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: