کد خبر: ۹۰۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۵
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به برگزاری مراسم اخیر تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۲۷۰۰ شهر و روستا؛ مردم در این مراسم شرکت کردند و ۷ هزار برنامه در این مراسم ها اجرا شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم اختتامیه همایش ملی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به فعالیت های هنری این بنیاد گفت: در حوزه سینما و فیلم جشنواره فیلم رسام در حال انجام است که با استقبال کشورهای دیگر رو به رو شده است.

سردار کارگر به مراسم تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۲۷۰۰ شهر و روستا؛ مردم در این مراسم شرکت کردند و ۷ هزار برنامه در این مراسم ها اجرا شد.

وی تاکید کرد: مردم نقاط وحدت را خوب می شناسند و این شهدا خود عامل وحدت هستند.

سردار کارگر با قدردانی از مجموعه ارتش و همکاری بنیاد گفت: در ۴۰ سالگی دفاع مقدس تمام برنامه ها به شکل منظم ابلاغ و اجرا شده است. در چند سال اخیر نیروهای موثر ارتش در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عملکرد مطلوبی داشته اند.

وی گفت: جوانانی که در ارتش هستند، افسرانی باسواد، منظم، بسیجی و پیگیر امور دفاع مقدس هستند که دغدغه این مباحث را دارند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان داشت: ما در امور بنیاد و راهیان نور وارد مسایل جناحی و صنفی نشدیم و اگر کسی خواست این کار را انجام دهد تذکر و بعضا اصلاح امور کردیم.

سردار کارگر با بیان اینکه بزرگترین خیانت این است دفاع مقدس را قومی، قبیله ای، مذهبی، صنفی کنیم، گفت: آن حلقوم هایی که دنبال اختلاف میان ارتش و سپاه هستند حلقوم های انگلیسی، امریکایی و صهیونیستی است و باید حواسمان باشد.

وی افزود: ارتش، سپاه و بسیج در دفاع مقدس درخشیدند و پیروز واقعی آن مردم بودند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اختلاف افکنی ها کار دشمن و شیطان است و در ۸ سال اخیر، رهبر انقلاب تاکید کردند نگذارید دفاع مقدس فراموش و تحریف شود.

وی گفت: ما در بنیاد حفظ آثار هم قسم هستیم از حقایق و اصل دفاع مقدس دفاع کنیم. اگر حقایق آن گفته شود نیاز به گزافه گویی نیست و تحریف شدنی هم نیست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: