کد خبر: ۹۰۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۴۴
کارگزار باشگاه پرسپولیس، در بازی فردا مقابل فجرسپاسی همچنان مجری تبلیغات محیطی این باشگاه خواهد بود

صدری رفت، کارگزار هم قطع همکاری می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: کارگزار باشگاه پرسپولیس، در بازی فردا مقابل فجرسپاسی همچنان مجری تبلیغات محیطی این باشگاه خواهد بود

کمتر از 24 ساعت بعد از استعفای مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس، اتفاقی در کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی رخ داد که از دید رسانه‌ها دور نماند. اینکه بر خلاف کنفرانس‌های قبلی، هیچ خبری از تبلیغات در استند پشت سر او نبود و فقط لوگوی باشگاه پرسپولیس پشت سر او دیده شد تا این شائبه به وجود بیاید با استعفای صدری کارگزار باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد خود را با این باشگاه فسخ خواهد کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است شرکت ایده پویان ماژ به عنوان کارگزار باشگاه پرسپولیس هزینه های مربوط به تبلیغات محیطی که شامل سهم سازمان لیگ است را به حساب آنها واریز کرده و فردا در بازی پرسپولیس- فجرسپاسی علیرغم برخی شایعات مطرح شده همچنان تبلیغات محیطی را بر عهده خواهد داشت.

یک منبع موثق در شرکت ایده پویان ماژ اعلام کرد به هیچ وجه بحث فسخ قرارداد مطرح نیست و این مجموعه به قراردادش با باشگاه پرسپولیس پایبند خواهد بود.

باید منتظر ماند و دید شرکت ایده پویان ماژ به عنوان کارگزار پرسپولیس پس از روی کارآمدن مدیرعامل و هیات مدیره جدید چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت و آیا قراردادی که مجید صدری به ارزش 630 میلیارد تومان - با لحاظ حق پخش تلویزیونی - بسته بود، تداوم پیدا خواهد کرد یا این قرارداد هم به مانند آتیه داده پرداز اقاله می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: