کد خبر: ۹۰۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۳۲۳
مدیرعامل شستا استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حل مسائل و توسعه محصولات شستا را در دستور کار این شرکت قرار داد

کارخانه نوآوری شستا راه‌اندازی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با قلعه نویی رئیس مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کرد.
قلعه نویی رئیس مرکز تعاملات بین الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این جلسه با اشاره به فعالیت‌های تخصصی این مرکز گفت: مرکز تعاملات بین الملل در حوزه کسب و کارهای دانش بنیان و اکوسیستم کارآفرینی کشور به صورت تخصصی در سه بخش توسعه صادرات ، همکاری فناوری و توسعه نیروی انسانی حوزه دانش بنیان فعالیت دارد.
وی افزود: این آمادگی وجود دارد تا همکاری مشترکی در زمینه‌های صادرات و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان بین مرکز مطالعات بین‌الملل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شستا آغاز شود.
علی رستمی مدیرعامل شستا نیز در این جلسه با اشاره به لزوم بهره مندی از دانش و توان شرکت‌های دانش بنیان و متخصصان داخلی گفت: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در حل مسائل و توسعه محصولات شستا در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شستا راه‌اندازی کارخانه نوآوری شستا با همکاری و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را سرآغاز همکاری‌ها دانست و افزود: استفاده از زیرساخت و شبکه کارگزاران معاونت علمی در حوزه‌های تخصصی و عمومی به منظور بازارهای هدف و تسهیل واردات مواد اولیه شرکت‌های شستا و صادرات محصولات شستا به کشورهای هدف از دیگر زمینه‌های مهم همکاری است.
شایسته ذکر است در این جلسه مقرر گردید در هفته آینده تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضای معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل شستا جهت اجرای برنامه های پیش بینی شده امضا گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: