کد خبر: ۹۰۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۲۶۷
نماینده دوره نهم مجلس گفت: برخی جریان‌‌های سیاسی به دلیل زاویه سیاسی خود با نظام و دولت و بدون در نظر گرفتن منافع ملی، تمام عملکرد مثبت دولت را نادیده می‌گیرند و تلاش می‌کنند منافع سیاسی خود را تامین کنند.

برخی با نادیده گرفتن عملکرد مثبت دولت به‌دنبال تامین منافع سیاسی خود هستندبه گزارش خبرداغ ، شهلا میرگلوی بیات در گفت‌وگو با  فارس با بیان اینکه سلامت مردم را نباید با نگاه‌های سیاسی همراه کرد، افزود: سلامت مردم باید غیرسیاسی‌ترین موضوع در یک جامعه باشد اما شاهد هستیم در دوره‌ای جریان‌های مخالف و دارای زاویه با انقلاب در فضای رسانه‌ای هجمه‌ای بر علیه نظام برای تامین واکسن به راه انداختند اما، با اقدامات دولت سیزدهم در تامین واکسن و مدیریت موفق کرونا شاهد هستیم این جریان‌ها کوچکترین واکنشی در حمایت از اقامات انجام شده از خود نشان نمی‌دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه منافع ملی همواره در چنین موضوعاتی ذبح می‌شود و ضرر آن به مردم می‌رسد. در موضوع دارو نیز تمام چشم‌ها به این سمت است که مسایل را سیاسی کنند که این اتفاق در حال رخ دادن است.

میرگلوی بیات، ریشه نادیه گرفتن دستاوردهای موفق دولت و نظام را در وجود افرادی دانست که منافع شخصی و نه حتی حزبی و سیاسی خود را دنبال می‌کنند و افزود: متاسفانه شاهد حضور افرادی در برخی جریان‌های سیاسی هستیم که حتی به احزاب وجریان‌هایی که آن را نمایندگی می‌کنند هم پایبند نیستند و تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند. از این رو، در برهه‌های مختلف زمانی مانند موضوع واکسن و کرونا مواضعی اتخاذ می‌کنند که براساس منافع شخصی است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه چنین جریانی همچنان بخش عمده‌ای از دولت را در اختیار دارد و به این دلیل شاهد سکوت سنگین برخی افراد و موضع نگرفتن آنان مقابل موفقیت دولت در مدیریت و کنترل کرونا هستیم، افزود: همچنان 50 درصد از بدنه مدیران تصمیم‌گیر بخش‌های مختلف دولت از جمله وزارت بهداشت در اختیار نیروهای سیاسی غیرتوانمند است.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که این افراد جای خود را به نیروهای توانمند غیرسیاسی ندهند، باید همچنان شاهد چنین سکوتی در مقابل موفقیت‌های دولت باشیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: