کد خبر: ۹۰۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
تعداد بازدید: ۳۱۱
علی اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفتگویی در مورد ماجرای فایل صوتی ظریف و رابطه وی با سردار شهید سلیمانی گفت: این را عرض می کنم که این را از نزدیک شاهد بوده ام، هم سردار علاقه ویژه ای به جناب ظریف داشت و هم آقای دکتر ظریف علاقه ویژه ای به سردار داشت. این را از باب خوش آمد این و آن نمی گویم، از باب یک واقعیت، و دیدید که به خاطر موضوع آمدن بشار اسد به ایران سردار چه نامه هایی نوشت و چه جوری از جناب آقای دکتر ظریف دلجویی کردند.

علی اکبر صالحی: سردار سلیمانی علاقه‌ی ویژه‌ای به دکتر ظریف داشتبه گزارش خبرداغ ، علی اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گفتگویی در مورد ماجرای فایل صوتی ظریف و رابطه وی با سردار شهید سلیمانی گفت:هم سردار علاقه ویژه ای به جناب ظریف داشت و هم آقای دکتر ظریف علاقه ویژه ای به سردار داشت.

وی در این باره گفت: من اینجا صحبت خاصی ندارم. فقط این را عرض می کنم که این را از نزدیک شاهد بوده ام، هم سردار علاقه ویژه ای به جناب ظریف داشت و هم آقای دکتر ظریف علاقه ویژه ای به سردار داشت. این را از باب خوش آمد این و آن نمی گویم، از باب یک واقعیت، و دیدید که به خاطر موضوع آمدن بشار اسد به ایران سردار چه نامه هایی نوشت و چه جوری از جناب آقای دکتر ظریف دلجویی کردند.

صالحی افزود: بحثی که پیش آمد، علی القاعده نباید پیش می آمد. من به همین مقدار بسنده می کنم. گاهی اتفاقاتی می افتد می گویند «شِقْشِقَة هَدَرَتْ». یعنی یک دفعه آدم حرف و سخنی می گوید، شاید در دلش همان نبوده، در همان لحظه مجموعه شرایط محیط باعث می شود آدم حرفی بزند و بعد خودش پشیمان شود. این را از باب «شِقْشِقَة هَدَرَتْ» بگیرید؛ والّا ارادت دکتر ظریف به سردار سلیمانی برای من مثل روز روشن بود و از نزدیک دیده ام. کما اینکه خودتان هم در رسانه ها دیده اید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: