کد خبر: ۹۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۳۱۰
آنتونیو کونته پس از پیروزی سخت مقابل واتفورد در دیدار روز گذشته لیگ برتر انگلیس از خرید یک وینگر صحبت کرد.

خرید‌های احتمالی کونته در زمستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: روز گذشته تاتنهام در دیدار مقابل واتفورد به برتری لحظه آخری رسید و توانست یک برد دیگر با آنتونیو کونته بدست آورد.

اسپرز تحت هدایت مربی ایتالیایی هنوز شکست نخورده و انتهای هفته باید در نیمه نهایی جام اتحادیه با تیم چلسی روبه‌رو شود.

کونته پس از این دیدار سخت و پیروزی برابر واتفورد گفت: در اینگونه مسابقات اگر شما زود گل بزنید، نقشه تیم حریف تغییر می‌کند و این به نفع شماست. ما در این مسابقه بازی را کنترل کردیم و مالکیت خوبی داشتیم و در نیمه اول توانستیم 29 بار ارسال توپ داشته باشیم. به نظرم باید بهتر و بهتر شویم زیرا پاس آخر ما باید به گل بدل شود.

به نقل از فوتبال لندن، کونته معتقد است که تاتنهام باید در زمینه وینگ‌بک بهتر از اینها کار کند.

وی اظهار داشت: قطعا ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم. وقتی شما با این سیستم و با اتکا به حرکات وینگرها بازی می‌کنید، نقش وینگ‌بک بسیار اهمیت پیدا می‌کند. بازیکنان باید موثرتر ظاهر شوند و نقش کلیدی به خود بگیرند و انرژی زیادی صرف کنند. ما بازیکنان خوبی در این پست داریم که می‌توانند پیشرفت خوبی داشته باشند.

سرمربی اسپرز گفت: باید تکرار کنم که از وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت بازیکنان در زمین بسیار راضی هستم. یک کلین شیت دیگر ثبت کردیم تا نشان دهیم در خط دفاع آن ثبات لازم را داریم.

فوتبال لندن نوشت که «کران تریپیر» که اکنون مورد بررسی تیم نیوکاسل قرار گرفته، می‌تواند یک گزینه مناسب در خط راست تاتنهام باشد. تریپیر سال‌ها در این پست برای اسپرز بازی کرده و توانسته نقش مهمی در رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند.

مت دوهرتی نیز انتظار دارد تا راهی تیمی دیگر شود و بتواند به صورت هفتگی در ترکیب اصلی بازی کند، به همین علت پیش‌بینی می‌شود که تاتنهام در پنجره زمستانی خریدهای خوبی انجام دهد.

یکی از بزرگ‌ترین گزینه‌های مد نظر کونته، «آداما تراوره» است که 18 ماه تا انتهای قراردادش با ولورهمپتون باقی مانده است. از طرف دیگر پاراتیچی، مدیر ورزشی اسپرز ارتباط خوبی با ژرژ مندز دارد و می‌تواند او را به لندن منتقل کند.

کونته در خصوص هوگو لوریس نیز صحبت کرد و مدعی شد که دروازه‌بان تیم ملی فرانسه باید در این تیم بماند زیرا عاشق اسپرز است. کونته مدعی شد که راضی به رفتن لوریس نیست و دوست دارد این دروازه‌بان کارش را در لندن ادامه دهد.

اسپرز به فاصله 2 امتیازی با آرسنال رده چهارمی رسیده و 2 بازی کمتر نیز نسبت به آنها انجام داده است. بازی بعدی تاتنهام در لیگ برتر مقابل توپچی‌ها خواهد بود و انتظار می‌رود یک دربی شمال لندن جذاب در تاریخ 26 دی برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: