کد خبر: ۹۰۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۳۰۰
مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: به دیدار با استقلال در جام حذفی به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم.

محمدی: دیدار با استقلال در جام حذفی فینال استبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: اکبر محمدی در حاشیه حضور در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان در جمع خبرنگاران قرار گرفت و به سئوالات آنها پاسخ داد.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تقابل تیم فوتبال این باشگاه با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی‌های حذفی حساس است و بازی‌های لیگ مهم. بازی‌های حساس فقط یک بار برگزار می‌شود ولی در لیگ فرصت جبران وجود دارد. ما به این بازی به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم. امیدواریم عملکرد ضعیفی که در لیگ برابر استقلال داشتیم را جبران کنیم.

محمدی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت از باشگاه پیکان از سوی سایپا در دادگاه عالی ورزش (CAS) تصریح کرد: به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه CASحاضر شدیم. اخیراً ایمیلی به باشگاه ما ارسال شده است مبنی بر اینکه تصمیم گیری این پرونده را به تعویق انداخته‌اند. ما لوایح را ارائه دادیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سئوال که چرا این باشگاه امسال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای اقدامی انجام نداد؛ در حالی که با حذف استقلال و پرسپولیس این شانس را داشت که آسیایی شود، گفت: صادقانه بگویم سال گذشته اقدام کردیم ولی آنقدر چک لیست بلند بالایی بود که نتوانستیم آن را فراهم کنیم. برای همین سعی کردیم وارد این موضوع نشویم تا زیر ساختها فراهم شود. این فصل با قدرت وارد می‌شویم و امیدوارم مجوز را بگیریم.

محمدی همچنین برای تیم بانوان و حضور در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم این تیم توفیقات بهتری در جام ملت‌ها به دست بیاورد. باشگاه پیکان هم در سه رشته ورزشی بانوان تیمداری می‌کند. امیدوارم هر سال تیم‌های بانوان ما بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: