کد خبر: ۹۰۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با بیان اینکه همه امید مردم به این مجلس و دولت است، گفت: نکند با پرداختن به امور غیرضروری امید مردم را ناامید کنیم.

همه امید مردم به این مجلس و دولت است/ علت گرانی‌ها چیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جلال رشیدی‌کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی، با تشکر از خدمات رئیس‌جمهور و دولت اظهار داشت:‌مردم از ما می‌پرسند که سال قبل دلار 27 الی 28 هزار تومان بود، امسال هم دلار 27 هزار تومان است؛ پس علت این گرانی‌ها چیست؟

وی ادامه داد: من احساس خطر می‌کنم و نگران هستم و معتقدم باید قدری دقیق‌تر به موضوع نگاه کنیم. 

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با بیان اینکه همه امید مردم به این مجلس و دولت است گفت: نکند با پرداختن به امور غیرضروری امید مردم را ناامید کنیم. 

رشیدی‌کوچی همچنین خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کرد:‌دست مدیران میانی اصلاح‌طلب و غیر همسو با دولت را کوتاه کنید؛ این چه افتضاحی است که در حوزه محصولات کشاورزی با برگشت محصولات صادراتی ما اتفاق افتاده است؟ حتما در این خصوص یک تحقیق و تفحص لازم است و امیدوارم این مشکلات به سرانجام مطلوبی برسد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: