کد خبر: ۹۰۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۴۵۲

درخواست یک فعال رسانه معروف به فسادیاب از رئیس قوه قضائیه برای پیگیری یک پروندصبا آذر پیک فعال رسانه و خبرنگار که اهالی رسانه و فضای مجازی وی را بیشتر با نام فسادیاب(خالق هشتگ فسادیاب) می شناسند، با اشاره به یک پرونده که از نظر ایشان دارای ابهامات است، از رئیس قوه قضائیه خواسته به این پرونده ورود کرده و پرونده را مجدداً مورد رسیدگی قرار دهد.‏ آذرپیک طی یادداشتی در صفحه رسمی توییتر و کانال تلگرام خود توضیحاتی را منتشر نموده که قسمتی از آن در ادامه می آید:

بسم‌الله آقای اژه‌ای شخصا به این پرونده رسیدگی کنید

‏بخواهید فیلم۴جلسه آخر ⁧‫دادگاه امامی‬⁩ را برای شما بیاورند. جلسه‌ای که «ادعای خلاف واقع در مورد کارتن خواب بودن یکی از شاهدین» مشخص و طرف در دادگاه اعتراف کرد که ⁧‫کارتن خواب دروغین‬⁩ است و در چالوس زمین ۴۰۰میلیاردی دارد.
اگر فسادیاب‬⁩ نبود و مسعودی‌مقام دستور پیگیری افشاگری‌ها را نمی‌داد، هیچ‌وقت افشا نمی‌شد. از جمله دروغ بودن موضوع کارتنخواب در پرونده بانک سرمایه که نشان داد شهادت‌ این فرد علیه امامی دروغ بوده.

آقای اژه‌ای در مصاحبه‌ای فرمودید امامی فرار نکرده و بدهکار دیگری فرار کرده. این نکته را پیگیری کنید که چطور پرونده آن شخص در مرحله کارشناسی‌ست ومشمول مرور زمان شده؟
‏چرا اولویت او چهره‌هایی با برد رسانه‌ای بوده نه بدهکاران اصلی بانک؟
استعلام فروش زمین لواسان نکته مهمیه که آقای مسعودی‌مقام آن را در پرونده بانک سرمایه کشف کرد!

اگر یک وکیل می‌توانست بدهی۲۸۰۰ میلیاردی را ۴۵۰میلیارد کند، چقدر حق الوکاله دریافت می‌کرد؟
در چنین شرایطی این متهم بیرون است و هم ۲۸۰۰ میلیارد تومان بدهی‌اش به ۴۵۰ میلیارد تقلیل یافته. در حالی که املاکی به بانک نداده و ده‌ها برابر شده!

آذرپیک در پایان رشتو مفصل نوشته:

با این موارد گره پرونده باز شده و دست‌ مافیایی پشت پرده برای شما مشخص می‌شود.

یادداشت توییتری یا رشته توئیت صبا آذرپیک بسیار مفصل تر از آنچه منتشر شده است و می توانید رشتو را در حساب رسمی توییتر ایشان مشاهده بفرمائید. خبرداغ قسمت های از این یادداشت را بدلیل نام بردن از افراد منتشر ننموده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: