کد خبر: ۹۰۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۳۰۶
روز یکشنبه مورخ ۵ دی ماه طی مراسمی با حضور علی رستمی مدیرعامل شستا، حمیدرضا هوشیاری به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا) معرفی و از زحمات سید حامد عسگری سرپرست پیشین این مجموعه قدردانی و تشکر شد.

هوشیاری مدیرعامل سیتا شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، حمیدرضا هوشیاری از سال ۱۳۹۷ به عنوان مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس خوزستان از هلدینگ‌های تابعه سیمان تامین منصوب شد و عملکرد قابل قبولی در این ۳ سال در کارنامه خود به ثبت رساند.

افزایش بیش از ۴ برابری سودخالص هلدینگ از ۳۴۰۰ میلیارد ریال به ۱۷۳۰۰ میلیارد ریال، دریافت گزارش مقبول حسابرسی پس از ۱۰ سال از سازمان حسابرسی کل کشور و گسترش بازار صادراتی سیمان از جمله اقدامات و دستاوردهای مهم او در سکانداری هلدینگ سیمان فارس و خوزستان است.

گفتنی است هوشیاری مدیرعامل جدید سیتا، عضویت در هیئت مدیره انجمن سیمان و سابقه مدیریت در شرکت‌های سیمان ایلام، سیمان خوزستان، سیمان قاین، کاشی سرامیک الوند و کاشی سعدی را در کارنامه خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: