کد خبر: ۹۰۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۰
نماینده مردم تهران در مجلس خواستار تسریع در بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(۴۴) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار شد.

ضرورت تسریع در بررسی گزارش طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کاربه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 5 دی ماه)، در تذکری با اشاره به بند 11 ماده 29 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: چند هفته از تصویب طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کارها در مجلس می گذرد این طرح برای توسعه اشتغال و کسب مجوز برای جوانان راهگشا بوده و در شرایط سخت اقتصادی سبب رفع مشکلات جوانان جویای کار می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس باید گزارش کمیسیون درخصوص این طرح در دستور کار صحن قرار بگیرد، اما متاسفانه چندین هفته عقب افتاده است.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت  آقای رئیسی وعده اشتغال داده و مجلس نیز در این خصوص ریل گذاری کرده است. این طرح موجب رفع موانع از سر راه کسب و کارها می‌شود که مصداق تحقق شعار سال نیز محسوب می شود.

علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر آیین نامه ای به نماینده تهران گفت:  ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در موردطرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار در دستور کار صحن علنی امروز قرار دارد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: