کد خبر: ۹۰۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
تعداد بازدید: ۲۶۸
مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره تساوی مقابل گل گهر سیرجان گفت: نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و امیدوارم که این روندمان را ادامه بدهیم.

فخرالدینی: نتایج آلومیینوم درخشان است/ حتی اگر ضرر کنیم به داوری اعتراض نمی‌کنیمبه گزارش خبرداغ ، میلاد فخرالدینی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: این مسابقه شرایط خاص خودش را داشت و بازی سنگینی برای ما بود چون گل گهر تیم خوبی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد که هزینه های صورت گرفته آنها برای کسب عنوان قهرمانی بوده است.

او ادامه داد: فکر می‌کنم می توانستیم در این بازی برنده شویم چون 20 دقیقه آخر کاملا دست ما بود و امکانش وجود داشت که سه امتیاز برای ما باشد اما مساوی هم برابر تیم خوب گل گهر نتیجه بدی نیست.

فحرالدینی درباره اینکه با وجود یک صحنه مشکوک به پنالتی اما بازیکنان آلومینیوم اعتراضی به قضاوت داور بازی نداشتند، گفت: کادرفنی به ما بازیکنان گفته اند که هر اتفاقی هم در زمین افتاد و حتی اگر به ضرر تیم ما هم بود، هیچ اعتراضی به داوری نکنیم. آنطور که کارشناسان اعلام کردند آن صحنه باید پنالتی اعلام می شد که در این صورت شرایط خیلی تغییر می کرد و می توانستیم راحت بازی را ببریم. به هر شکل اینطور رقم خورده و در بازی های بعدی به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود. 

مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره فاصله ایجاد شده این تیم تا صدر جدول رده بندی گفت: به نظر وقتی 19 هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، چهار امتیاز فاصله بسیار زیادی نیست. باید این را در نظر بگیریم که آلومینیوم برای قهرمانی بسته نشده است و آلومینیوم در سال دوم حضور در لیگ برتر تا الان نتایج درخشانی را به دست آورده است. نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و امیدوارم که این روندمان را ادامه بدهیم.

فحرالدینی همچنین درباره شکست ناپذیری آلومینیوم در فصل جاری همینطور عنوان کرد: شکرخدا این نتیجه یکدلی و تلاش و زخمات تمام اعضای تیم از کادرفنی تا بازیکنان در داخل زمین مسابقه است. تمام تلاش ما این است که این روند را ادامه بدهیم و هواداران را شاد کنیم.

بازیکن آلومینیوم همچنین درمورد رویارویی با صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی سختی با نفت خواهیم داشت، خلاصه بازی آنها با فولاد را دیدم و تیم خیلی خوبی بودند که برابر فولاد خوزستان شانس پیروزی هم داشتند. تیم مستحکمی دارند و بازی سختی در زمین آنها خواهیم داشت. امیدواریم با یک روند خوب بیشترین امتیاز را از آبادان کسب کنیم و دست پر به اراک برگردیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: