کد خبر: ۹۰۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۳۶۰
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: به زودی تسهیلات جدیدی برای مشمولان نظام وظیفه خارج از کشور اختصاص می‌یابد تا بدون نگرانی رفت و آمد کنند.

امیرعبداللهیان: به زودی تسهیلات جدیدی برای مشمولان نظام وظیفه خارج از کشور اختصاص می‌یابدامیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت: به زودی تسهیلات جدیدی برای مشمولان نظام وظیفه خارج از کشور اختصاص می‌یابد تا بدون نگرانی رفت و آمد کنند.

به گزارش خبرداغ ، وزیر امور خارجه در پایان سفر به جمهوری آذربایجان گفت: ایرانیان مقیم خارج بخش بزرگی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند، طبق آمار رسمی ۴ میلیون ایرانی خارج از کشور هستند.

او گفت: همانطور که ایرانیان داخل کشور به استان‌های مختلف سفر می‌کنند، اتباع ایرانی هم هر زمان که اراده بکنند باید به راحتی به ایران سفر کنند و خارج شوند.

او گفت: نشست اجلاس ۳+۳ با حضور معاونین وزاری خارجه ۵ کشور برگزار شد، گرجستان هنوز برای شرکت در این اجلاس به جمع بندی نرسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ازاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
بارک الله خردلهیان
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: