کد خبر: ۹۰۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۶۴۵
برخی از ستاره‌های اروپا در آخرین سال قرارداد خود حضور دارند و نام های بزرگی وجود دارند که می توانند تابستان آینده تیم هایشان را ترک کنند.

نقل و انتقالات تابستان 2022: کدام ستاره‌ها در پایان فصل آزاد می‌شوند؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، از کیلیان امباپه گرفته تا گرت بیل، GOAL نگاهی به بازیکنانی دارد که در تابستان آینده پس از پایان قراردادشان به صورت رایگان برای باشگاه‌های مورد علاقه خود در دسترس خواهند بود.

 پل پوگبا |  هافبک |  منچستر یونایتد

پل پوگبا در حال حاضر قراردادی با تیم اولدترافورد دارد که در تابستان آینده به پایان می رسد. این ملی پوش فرانسوی به دلیل مصدومیت های متعدد و فرم ناهماهنگ، موفقیت های متفاوتی را در منچستریونایتد تجربه کرده است، حتی اعتراف کرد که "می تواند زمان خوبی برای داشتن یک چالش جدید در جایی دیگر باشد." او در ماه‌های اخیر نمایش‌های امیدوارکننده‌ای را از خود نشان داده است، هرچند که مرتباً به حضور مجدد در یوونتوس پیوند خورده است.

 خوان ماتا |  هافبک |  منچستریونایتد

قرارداد خوان ماتا، ملی پوش اسپانیایی در اولدترافورد تا سال 2022 و پس از تمدید یک ساله، اعتبار دارد. او عزم خود را برای ماندن در منچستر برای سال‌های بیشتر بیان کرده است: "وقتی اولین بازی خود را انجام می‌دهید، احساس می‌کنید در شروع جدیدی هستید، لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز در زندگی‌تان که برای این باشگاه بازی می‌کنید. من نمی‌خواهم اینجا متوقف شوم. من می‌خواهم ادامه دهم و ادامه دهم و بازی‌ها را با پیراهن یونایتد بیشتر کنم."

 کیلیان امباپه |  مهاجم |  پاری سن ژرمن

کیلیان امباپه بدون شک یکی از درخشان ترین استعدادهای امروز فوتبال است، اما هنوز سوالاتی در مورد ماندن یا عدم حضور او در پاری سن ژرمن پس از تابستان 2022 وجود دارد. «من پنج سال فوق العاده را در اینجا گذرانده ام، از هر لحظه استفاده کرده ام و به این کار ادامه می دهم. هم در زمین و هم در زندگی شخصی ام خوشحالم. اکنون چیزهای زیادی وجود دارد، چالش های بزرگ و من قبلاً در مورد آن صحبت کرده ام.» اما وقتی از او پرسیده شد که آیا پس از پایان قراردادش همچنان در پاری سن ژرمن خواهد بود یا خیر، افزود: "من اینجا هستم، هنوز اینجا هستم، این فصل اینجا هستم."

 

 لوئیس سوارز |  مهاجم |  اتلتیکو مادرید

بنا به گزارش منابع مختلف، لوئیز سوارز پس از امضای قراردادی دو ساله از بارسلونا بهای اتلتیکو مادرید در سال 2020، علاقه زیادی به تمدید قرارداد خود در واندا متروپولیتانو دارد. سوارز با 34 سال سن، اکنون یکی از افراد مسن‌ تیم به حساب می‌آید، اگرچه گلزنی‌های او از زمان خروج از بارسلونا در این زمینه چشمگیر بوده است.

 عثمان دمبله |  وینگر |  بارسلونا

نام عثمان دمبله برای جدایی احتمالی از بارسلونا مطرح شده است زیرا به نظر می رسد مذاکرات برای تمدید قرارداد در جریان است، اگرچه رئیس باشگاه، خوان لاپورتا اصرار داشت که آنها برای حفظ این ملی پوش فرانسوی برنامه ریزی می کنند - و او به نظرش بهتر از کیلیان امباپه بود: «ما رابطه بسیار خوبی با دمبله داریم و او می خواهد بماند. ما همچنین او را می خواهیم زیرا او بازیکن بزرگی است. این ها موقعیت هایی هستند که نیاز به مذاکره با نمایندگانی دارند که بهترین ها را برای بازیکن می خواهند.  من علاقه‌مند به دمبله هستم، او بهتر از امباپه است.»

 پائولو دیبالا |  مهاجم |  یوونتوس

پائولو دیبالا از زمان ورودش از پالرمو در سال 2015 یکی از ستاره های یوونتوس بوده، اما گمانه زنی ها در مورد تمدید یا عدم تمدید اقامتش در جمع بازیکنان بانوی پیر مطرح شده است. این ملی پوش آرژانتینی به شدت به آینده بلندمدت خود در یوونتوس اشاره می کرد و به الکساندر زورف ستاره تنیس آلمانی در پاسخ به این سوال که آیا او هنوز پنج سال دیگر در این شهر ایتالیا خواهد بود یا خیر، گفت: "شاید، امیدوارم. اگر به تورین بیایید. در پنج سال آینده مرا پیدا خواهید کرد."

 ایسکو |  هافبک |  رئال مادرید

 گل می‌تواند تایید کند که نماینده ایسکو در ماه‌های آینده تصمیم‌گیری درباره آینده او در رئال مادرید خواهد داشت، زیرا او همچنان از نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی بلانکوس از ترکیب دور می‌شود. با توجه به اینکه رئال مادرید بعید به نظر می‌رسد قراردادش را تمدید کند، ایسکو می‌تواند برای خروج زمستانی برنامه‌ریزی کند یا در تابستان به‌طور کاملا رایگان این تیم ترک کند.

 الکساندر لاکازت |  مهاجم |  آرسنال

آینده الکساندر لاکازت در ورزشگاه امارات همچنان نامشخص است، زیرا میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در کنفرانس مطبوعاتی اخیر از پاسخ به سوالاتی در مورد قرارداد این بازیکن فرانسوی طفره رفت. آرتتا در مورد مهاجمی که از سال 2017 در جمع توپچی ها حضور داشته است، گفت: «صحبت های زیادی وجود دارد.

چیزی که می توانم بگویم این است که از کاری که لاکا در حال حاضر انجام می دهد واقعا راضی هستم و گفته ام که تا پایان فصل در مورد هیچ یک از آنها صحبت نمی کنیم.»

 دیووک اوریگی |  مهاجم |  لیورپول

دیووک اوریگی در نوع خود یک اسطوره لیورپول است، نه به اندازه محمد صلاح یا سادیو مانه، بلکه بازیکنی است که مسئول بسیاری از حیاتی ترین بردهای قرمزها است. اوریگی علیرغم اینکه گزینه دوم یا سوم برای سه بازیکن اصلی مورد علاقه یورگن کلوپ در خط حمله است، وقتی وارد زمین می شود، از دقایق محدود خود بهترین استفاده را می کند، از جمله زدن در وقت های تلف شده مقابل ولورهمپتون در دسامبر.

 لورنزو اینسینیه |  وینگر |  ناپولی

به گزارش AS، مذاکرات قرارداد بین لورنزو اینسینیه و ناپولی به بن بست خورده است و اینتر و میلان هر دو به جذب این مهاجم علاقه مند هستند.  همچنین شایعه شده که انتقال به MLS برای اینسینیه، یکی از هواداران ناپولی از دوران نوجوانی، مورد توجه قرار گرفته است.

 گرت بیل |  وینگر |  رئال مادرید

پس از 9 سال پر دردسر در پایتخت اسپانیا با مبلغ انتقالی که رکوردهای فوتبال انگلیس را شکست، سرانجام قرارداد گرت بیل با رئال مادرید در تابستان به پایان می‌رسد. بدنامی بیل در تیم رئال مادرید – و در میان هواداران – مدت‌هاست که مستند شده است و ایجنت او جاناتان بارنت اخیراً به Deportes Cuatro گفته است: "مهم نیست، برای من مهم نیست که آنها چه فکر می کنند. من به آنها اهمیت نمی دهم.  [هواداران رئال مادرید]. چرا باید اهمیت بدهم؟ فکر می کنم هواداران با او رفتار نفرت انگیزی داشتند." یکی از گزینه های احتمالی بیل بازگشت به تاتنهام است، جایی که او در فصل 2020-2021 یک دوره انتقال قرضی را سپری کرد.

 آنتونیو رودیگر |  مدافع |  چلسی

 گل می تواند تأیید کند که چلسی به جذب وسلی فوفانا، مدافع میانی لسترسیتی به عنوان جانشین آنتونیو رودیگر علاقه مند است، در حالی که گفته می شود رئال مادرید مشتاق جذب مدافع آبی ها است.

 فرناندینیو |  هافبک |  منچسترسیتی

هافبک برزیلی در 8 فصل گذشته مهره‌ای قابل اطمینان برای سیتیزن ها بوده است و اکنون با تمدید قرارداد یک ساله خود تا سال 2022 در آخرین سال حضور در جمع شاگردان گواردیولا به سر می برد. فرناندینیو در 36 سالگی هنوز یکی از دارایی های ارزشمند منچسترسیتی است و در صورت جدایی، پپ گواردیولا وظیفه دشوار یافتن یک جانشین مناسب را بر عهده خواهد داشت.

 جسی لینگارد |  هافبک |  منچستریونایتد

 به نظر می رسد جدایی جسی لینگارد در ژانویه متوقف شده باشد و منچستریونایتد با وجود انتقال قرضی موفقیت آمیز به وستهم در اوایل سال 2021، علاقه مند به حفظ این ملی پوش انگلیسی است. اما اکنون که اوله گونار سولسشر اخراج شده است، همه چیز ممکن است تغییر کند، همانطور که سرمربی سابق شیاطین سرخ در مورد لینگارد گفت: "جسی واقعاً سخت تمرین می کند، واقعاً خوب و آماده و در دسترس است. او ناامید است که بیشتر بازی نکرده است. در شرایط قرارداد و مذاکرات، من خیلی نزدیک آنها نبودم، بنابراین برای من جسی هنوز بخش بزرگی از این تیم است و او هر روز به گروه انرژی و کیفیت می دهد."

 خوان کوادرادو |  وینگر |  یوونتوس

در 33 سالگی، خوان کوادرادو یکی از کهنه سربازان تیم یوونتوس است، اگرچه آینده او در جمع بازیکنان بانوی پیر هنوز نامشخص است. با این حال، کالچومرکاتو گزارش می دهد که به زودی به این مدافع یک قرارداد دو ساله جدید پیشنهاد می شود - زیرا قرارداد فعلی او که در سال 2022 به پایان می رسد، گزینه تمدید یک سال دیگر را دارد.

 آنخل دی ماریا |  وینگر |  پاری سن ژرمن

آنخل دی ماریا، ملی پوش آرژانتینی، در تابستان آینده تمایل خود را برای ماندن در پاری سن ژرمن تکرار کرده است، هرچند همچنین پذیرفت که اگر قرار باشد از این تیم جدا شود، رویایش بازگشت به تیم دوران کودکی خود روزاریو سنترال است. آنخل دی ماریا به TNT آرژانتین گفت: «می‌خواهم بمانم چون اینجا [در پاریس] و خانواده‌ام هم خیلی خوشحال هستند. بچه ها در مدرسه خیلی خوشحال هستند، من دوست دارم از در ورودی خانه را ترک کنم. اگر پی اس جی را ترک کنم، رویایم بازگشت به فوتبال آرژانتین است... آرزوی من این است که دوران حرفه ای ام را در روزاریو سنترال به پایان برسانم، اما نه در "پیش بازنشستگی".

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: