کد خبر: ۹۰۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۴
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنده سوالی را در خصوص مسائل اقتصادی از وزیر اقتصاد مطرح کردم و اساسا موضوع استیضاح کذب است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: استیضاح خاندوزی صحت نداردبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بنده به همراه تعدادی از همکارانم اخیرا طرح سوالی درباره  بهبود بازار ارز، طلا و سکه از وزیر اقتصاد و دارایی مطرح کردیم.

وی افزود: بنده در گفت وگو با یک سایت خبری خبر از «سوال» از وزیر داده بودم که به اشتباه از عنوان «استیضاح» استفاده کردند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین طی این گفت وگو این نکته اصلاح می شود که سوال از وزیر را به منظور بهبود شرایط اقتصادی مطرح کردیم تا انشاءالله شاهد ساماندهی بازار و در نتیجه آن رضایتمندی مردم باشیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: