کد خبر: ۹۰۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۸۵
ماسیمو فررو رئیس جنجالی باشگاه سامپدوریا توسط پلیس ایتالیا دستگیر و روانه زندان شد.

دستگیری رئیس سامپدوریا توسط پلیس ایتالیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روز گذشته رسانه های ایتالیایی از دستگیری رئیس باشگاه سامپدوریا خبر دادند. ماسیمو فررو توسط پلیس ایتالیا دستگیر و راهی زندان شد ضمن اینکه 5 نفر دیگر نیز در ارتباط با پرونده تخلفات فررو، در حصر خانگی به سر می برند.

طبق اعلام دادستان، اتهاماتی که به فررو وارد شده، پولشویی، ورشکستگی و بدهی بانکی بالاست.

هرچند فررو دستگیر و روانه زندان شده اما باشگاه سامپدوریا در این تحقیقات نقشی ندارد و خطری آن را تهدید نمی کند. در واقع اتهامات به فررو متوجه شخص اوست و باشگاه خارج از تحقیقات پلیس خواهد بود.

با اعلام باشگاه سمپدوریا، ماسیمو فررو پس از دستگیری توسط پلیس به دلیل جرایم مالی سازمان یافته و ورشکستگی، از ریاست باشگاه استعفا داد. این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد جرایم فررو ربطی به این باشگاه ندارد: از شنیدن این خبر شوکه شدیم، جرایم فررو ربطی به باشگاه ندارد و مربوط به فعالیت‌های سینمایی او می‌شود. به دلیل جلوگیری از ایجاد گمانه‌زنی، فررو از سمت خود در باشگاه استعفا داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: