کد خبر: ۹۰۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۴۶۳
بازیکن تیم پرسپولیس در حاشیه بازی دربی با اتفاق عجیبی رو به رو شده است.

بازداشت کوتاه مدت ستاره پرسپولیس پیش از دربیبه گزارش خبرداغغ به نقل از  ایلنا، روز گذشته شهرآورد پایتخت به میزبانی ورزشگاه آزادی انجام شد که تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران به مصاف هم رفته و بازی در نهایت به تساوی انجامید.

یکی از بازیکنان غایب این استقلال و پرسپولیس احسان پهلوان بود که از سوی کادرفنی در لیست بازی حضور نداشت اما برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی رفته بود.

پهلوان که به همراه تیم راهی ورزشگاه نشده بود، پس از ورود به استادیوم آزادی به جای ورود از تونل غربی از درب حادثه قصد ورود به ورزشگاه را داشته که با ممانعت ماموران مواجه می‌شود.

پس از پرس‌وجو از پهلوان ماموران متوجه می‌شوند که او بازیکن پرسپولیس است اما به اشتباه مسیر ورودی را انتخاب کرده که در نهایت این مشکل برطرف شده و بازی را از نزدیک نظاره می‌کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: